Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent biura

Lajkonik. House of Bakery
Skawina
praca stacjonarna
1949 dni temu

Lajkonik. House of Bakery Sp. z o. o.

Jeśli jesteś osobą aktywną, lubisz wyzwania, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję, prześlij
do nas swoją aplikację na stanowisko:

Asystent biura
Miejsce pracy: Skawina
Zakres obowiązków:
  • planowanie i monitorowanie kalendarza spotkań Zarządu
  • wsparcie administracyjne biura i dbanie o jego wizerunek
  • prowadzenie korespondencji w języku polskim oraz angielskim/niemieckim
  • prace administracyjne w sekretariacie, szczególnie w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów pomiędzy Członkami Zarządu, a pozostałymi jednostkami organizacyjnymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez zarząd i wykonywanie samodzielnych projektów związanych ze stanowiskiem pracy
  • przygotowanie oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja wizyt, uroczystości firmowych i podróży służbowych pracowników
  • rozliczanie delegacji pracowniczych i kasy zakładowej
  • nadzór, zamawianie i ewidencjonowanie odzieży roboczej dla pracowników
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
  • praca w międzynarodowych strukturach,
  • stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od realizacji celów,
  • pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, rabat pracowniczy w kawiarniach, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • pracę w oparciu o wysokie standardy oparte na wzajemnym szacunku, wartościach….
  • niekorporacyjne i przyjazne miejsce pracy
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • lekcje języka angielskiego lub niemieckiego w miejscu pracy
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość komputera, przede wszystkim w zakresie obsługi pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację biznesową – minimum poziom B2
  • wykształcenie wyższe
  • doskonała organizacja pracy własnej, samodzielność na stanowisku pracy oraz zdolność do ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja 
  • minimum półtoraroczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Lajkonik. House of Bakery Sp. z o.o.
Aplikując proszę o zapoznanie się z informacją dotyczą przetwarzania danych osobowych w Lajkonik. House of Bakery Sp. z. o.o.
Szczegółowe informacje znajdują się w Zakładce Kariera na stronie internetowej Lajkonik. House of Bakery Sp. z o.o.

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma Lajkonik. House of Bakery. Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na ul. Basztowej 3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także wycofania zgody. .
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...