Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent biura

Lajkonik. House of Bakery
Skawina
praca stacjonarna
1980 dni temu

Lajkonik. House of Bakery Sp. z o. o.

Jeśli jesteś osobą aktywną, lubisz wyzwania, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję, prześlij
do nas swoją aplikację na stanowisko:

Asystent biura
Miejsce pracy: Skawina
Zakres obowiązków:
  • planowanie i monitorowanie kalendarza spotkań Zarządu
  • wsparcie administracyjne biura i dbanie o jego wizerunek
  • prowadzenie korespondencji w języku polskim oraz angielskim/niemieckim
  • prace administracyjne w sekretariacie, szczególnie w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów pomiędzy Członkami Zarządu, a pozostałymi jednostkami organizacyjnymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • realizacja bieżących zadań zlecanych przez zarząd i wykonywanie samodzielnych projektów związanych ze stanowiskiem pracy
  • przygotowanie oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja wizyt, uroczystości firmowych i podróży służbowych pracowników
  • rozliczanie delegacji pracowniczych i kasy zakładowej
  • nadzór, zamawianie i ewidencjonowanie odzieży roboczej dla pracowników
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
  • praca w międzynarodowych strukturach,
  • stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od realizacji celów,
  • pakiet benefitów min. prywatna opieka medyczna, rabat pracowniczy w kawiarniach, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • pracę w oparciu o wysokie standardy oparte na wzajemnym szacunku, wartościach….
  • niekorporacyjne i przyjazne miejsce pracy
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • lekcje języka angielskiego lub niemieckiego w miejscu pracy
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość komputera, przede wszystkim w zakresie obsługi pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację biznesową – minimum poziom B2
  • wykształcenie wyższe
  • doskonała organizacja pracy własnej, samodzielność na stanowisku pracy oraz zdolność do ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja 
  • minimum półtoraroczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Lajkonik. House of Bakery Sp. z o.o.
Aplikując proszę o zapoznanie się z informacją dotyczą przetwarzania danych osobowych w Lajkonik. House of Bakery Sp. z. o.o.
Szczegółowe informacje znajdują się w Zakładce Kariera na stronie internetowej Lajkonik. House of Bakery Sp. z o.o.

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma Lajkonik. House of Bakery. Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie na ul. Basztowej 3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także wycofania zgody. .
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....