SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku usług technicznych: obsługa nieruchomości komercyjnych oraz projekty realizacji instalacji niskoprądowych. Zatrudniamy ponad 550 pracowników. Codzienna praca naszych zespołów w budynkach to prowadzenie przeglądów, inspekcji, konserwacji, napraw, modernizacji oraz uruchamiania nowych instalacji i urządzeń zapewniających właściwe funkcjonowanie nieruchomości. Rzetelne spełnianie naszych obowiązków przyczynia się do zwiększania komfortu pracy osób przebywających w obiektach, o które się troszczymy.
W naszej organizacji miejsce pracy znajdą specjaliści z różnych obszarów m.in.: energetyki, HVAC, niskich prądów, automatyki, systemów ppoż. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Celem stanowiska jest realizacja bieżących zadań mających na celu wsparcie pracowników Biura Regionalnego w prowadzeniu powierzonych kontraktów z zakresu obsługi nieruchomości, w tym:
- wsparcie grupy projektowej w miesięcznym rozliczaniu kontraktów
- bieżąca analiza rynku i zbieranie/archiwizowanie ofert
- rozliczanie usług dodatkowych
- sporządzanie i aktualizacja bieżących zestawień kosztowych
- inne prace administracyjne
Jeśli posiadasz:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w organizacji pracy działu/biura/recepcji
- bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, Power Point) i innych urządzeń biurowych
- cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, wysoka komunikatywność, kultura osobista, samodzielność, elastyczność
Kandydatom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- opiekę medyczną, pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie obecnej na rynku polskim od 20 lat, poszerzającej swoje usługi,
- przyjazne środowisko pracy: profesjonalne podejście do zadań, otwartość i zrozumienie dla Pracownika.