Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku usług technicznych: obsługa nieruchomości komercyjnych oraz projekty realizacji instalacji niskoprądowych. Zatrudniamy ponad 550 pracowników. Codzienna praca naszych zespołów w budynkach to prowadzenie przeglądów, inspekcji, konserwacji, napraw, modernizacji oraz uruchamiania nowych instalacji i urządzeń zapewniających właściwe funkcjonowanie nieruchomości. Rzetelne spełnianie naszych obowiązków przyczynia się do zwiększania komfortu pracy osób przebywających w obiektach, o które się troszczymy.
W naszej organizacji miejsce pracy znajdą specjaliści z różnych obszarów m.in.: energetyki, HVAC, niskich prądów, automatyki, systemów ppoż. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent Biura Regionalnego
Miejsce pracy: Plewiska, k. Poznania
Celem stanowiska jest realizacja bieżących zadań mających na celu wsparcie pracowników Biura Regionalnego w prowadzeniu powierzonych kontraktów z zakresu obsługi nieruchomości, w tym:
wsparcie grupy projektowej w miesięcznym rozliczaniu kontraktów
bieżąca analiza rynku i zbieranie/archiwizowanie ofert
rozliczanie usług dodatkowych
sporządzanie i aktualizacja bieżących zestawień kosztowych
inne prace administracyjne
Jeśli posiadasz:
wykształcenie min. średnie
doświadczenie w organizacji pracy działu/biura/recepcji
bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, Power Point) i innych urządzeń biurowych
cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, wysoka komunikatywność, kultura osobista, samodzielność, elastyczność
Kandydatom oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia,
opiekę medyczną, pakiet socjalny,
możliwość rozwoju zawodowego w firmie obecnej na rynku polskim od 20 lat, poszerzającej swoje usługi,
przyjazne środowisko pracy: profesjonalne podejście do zadań, otwartość i zrozumienie dla Pracownika.
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.