praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
REWIT Południe Sp. z o.o. to integralna część Grupy REWIT. Firma powstała w 2008 roku, jako wynik współpracy jednej z czołowych kancelarii biegłych rewidentów (z polskim kapitałem) REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o. z Gdańska oraz Kancelarii Radców Prawnych Marek Płonka & Partnerzy.
Asystent Biegłego Rewidenta
Miejsce pracy: Bielsko- Biała
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych,
kontakt z klientami w zakresie zleconych prac,
aktualizowanie na bieżąco wiedzy w zakresie rachunkowości i podatków,
udział w innych pracach audytorskich.
Wymagania
wykształcenie wyższe ekonomiczne (lub w trakcie studiów),
dobra znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
ambicja, bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i uczciwość,
prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane:
dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
rozpoczęte postępowanie kwalifikacyjne na biegłego rewidenta
Oferujemy
możliwości szybkiego rozwoju zawodowego,
wsparcie w zakresie zdobywania uprawnień biegłego rewidenta,
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;