relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent Back Office
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym odpowiadanie na zapytania oraz prowadzenie dokumentacji w języku angielskim, obsługa bazy danych, monitorowanie realizacji wskaźników.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość drugiego języka obcego będzie atutem
Bardzo dobra znajomość programów z pakietu Microsoft Office
Samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Pozytywne nastawienie, zaangażowanie i dokładność
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej
Oferujemy:
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
Przyjazną atmosferę pracy
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna) oraz nowoczesne narzędzia pracy
Możliwości rozwoju zawodowego, w tym szkolenia zagraniczne
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...