LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Obsługa asystencka Dyrektora,
- Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, organizacja spotkań biznesowych,
- Przygotowywanie i weryfikacja materiałów na spotkania,
- Przygotowywanie prezentacji i analiz,
- Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji,
- Koordynacja przepływu informacji.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku asystenckim menedżera wysokiego szczebla,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i w piśmie,
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
- Dobra znajomość MsOffice (Outlook, Word, PowerPoint, Excel),
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Umowę opracę: okres próbny 3 mc, potem możliwość umowy o pracę na czas 36 miesięcy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: gwarantowana terminowa wypłata,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Pracę w młodym, dynamicznym Zespole i miłej atmosferze,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.