Ogłoszenie numer: 3627384, z dnia 2020-09-14
IZODOM 2000 POLSKA – jesteśmy polskim producentem i eksporterem innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie materiałów budowlanych wykorzystywanych do budowy budynków pasywnych i energooszczędnych.
Większość naszej produkcji eksportujemy - działamy od 29 lat, na ponad 30 rynkach zbytu.
Jesteśmy wyróżniani i doceniani w Polsce i zagranicą, posiadamy ponad 19000 budynków referencyjnych w 42 krajach świata. Nasza unikalna i autorska technologia budowlana została nagrodzona m.in. przez ONZ, Komisję Europejską, Ministerstwo Środowiska RP. Posiadamy godło Teraz Polska, Zloty Medal na Targach BUDMA, tytuł Najbardziej Innowacyjnej Firmy Województwa Łódzkiego i 60 innych nagród i wyróżnień.
Aktualnie do Działu Inwestycji Budowlanych, do realizacji budynków jednorodzinnych poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Biurową pracę stacjonarną na miejscu, w naszym biurze w Warszawie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się strukturze w firmie działającej na rynku od 1991 roku – u lidera technologicznego na rynku europejskim
- Szkolenia zawodowe z zakresu m.in. umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, organizacji pracy, zarządzania zadaniami i profesjonalnej obsługi klientów biznesowych.
- Stałe wsparcie merytoryczne ze strony zespołu i przełożonych.
- Pracę w innowacyjnej firmie wykorzystującej najnowsze technologie na rynku budownictwa energooszczędnego i pasywnego
- Możliwość zdobycia wiedzy specjalistycznej i doświadczeń zawodowych.
- Możliwość znacznego poszerzenia kompetencji.
- Wyjazdy na targi i zagraniczne konferencje branżowe.
- Możliwość proponowania własnych rozwiązań.
- Współpracę z zaangażowanym i nastawionym na rozwój osobisty zespołem doświadczonych profesjonalistów.
- Niezbędne narzędzia służbowe.
- Godziny pracy zgodne z osobistą klauzulą sumienia
Wymagania
- Wsparcie w obsłudze zamówień klientów.
- Wsparcie w organizacji pracy działu w realizacji zamówień m. in. zarządzanie dokumentacją, przygotowanie raportów, prezentacji, protokołów i notatek ze spotkań.
- Wsparcie administracyjno-biurowe działu.
- Zarządzanie obiegiem korespondencji w dziale.
- Przyjmowanie gości i Klientów.
- Kontakty z dostawcami i instytucjami współpracującymi z Firmą.
- Organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych, spotkań z gośćmi, Klientami.
- Opracowywanie sprawozdań i raportów branżowych.
- Bieżąca aktualizacja systemu CRM, wewnętrznych rejestrów.
- Podstawowe działania marketingowe oraz aktywność w mediach społecznościach.
- Wsparcie przy rekrutacji nowych pracowników działu.
- Wsparcie w tworzeniu wewnętrznych narzędzi i procedur oraz usprawnieniach w dziale.
- Efektywne wdrażanie zadań wynikających z Planu Strategicznego.
- Reprezentowanie spółki na targach i innych imprezach reklamowo – wystawienniczych.
Oferujemy
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Umiejętność obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z handlem (doświadczenie w branży technicznej będzie dodatkowym atutem).
- Mile widziane doświadczenie w handlu materiałami budowlanymi i znajomość branży budowlanej.
- Znajomość rynku budowlanego i/lub wiedza na temat budownictwa niskoenergetycznego będą dodatkowy atutem.
- Łatwość nawiązywania kontaktów i formułowania myśli.
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, zaangażowanie, energia i zapał do pracy.
- Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir vivre.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
- Zdolności analityczne, sumienność, dokładność, skrupulatność i rzetelność.
- Profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków.