FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku. Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski, świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Technicznej obsługi różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Utrzymujemy infrastrukturę drogową - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju.
Do realizacji naszych kontraktów w obszarze Facility Management, prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:
Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Gdańsk
Jakie zadania będziesz realizować w pracy:
- Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów
- Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
- Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
- Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
- Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
- Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
- Dobra znajomości MS Office
- Umiejętność organizacji pracy
- Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
- Rzetelność, pro aktywność i sumienność
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).