Asystent / Asystentka Zarządu

Plukon Sieradz Sp. z o.o.
Gruszczyce, (gmina Błaszki)
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
6 dni temu

 

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gruszczyce, (gmina Błaszki)

Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.

Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: 
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • obsługa firmowej poczty elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
  • przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
  • udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
  • obsługa archiwum zakładowego,
  • rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
  • realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Dla jakiej organizacji zamierzasz pracować: 

Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie i dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności. 

Plukon Food Group posiada 36 zakładów produkcyjnych w sześciu krajach, zatrudnia 9500 osób, a główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.

Szukamy osób
  • z wykształceniem wyższym;
  • z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
  • z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
  • z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
  • cechujących się wysoką kulturą osobistą;
  • z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
  • sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
  • ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
Co oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
  • pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Aplikacje (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikowania 

lub złożyć w siedzibie firmy: Plukon Sieradz Sp. z o.o., Gruszczyce 97A, 98-235 Błaszki

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w treści e-maila lub CV następującego oświadczenia:

„Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych. Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza katalog danych wskazanych w art. 221§1 Kodeksu pracy.”


Jeśli chciałby Pan/chciałaby Pani, abyśmy zachowali Pana/Pani aplikację w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy dodatkowo zamieścić zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w przyszłych rekrutacjach (przez okres 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji).”

INFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Plukon Sieradz sp. z o.o., adres: Gruszczyce 97A, 98-235 Błaszki;
  2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować e-mailowo: dpo@plukon.nl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, o ile wyrazi Pani/Pan na nie zgodę;
  4. Podstawą prawną jest art. 221§1 Kodeku pracy, a w stosunku do danych wykraczających poza katalog danych wskazanych w tym przepisie - Pani/Pana dobrowolna zgoda, czyli art. 6 ust. 1 lit. a RODO; z kolei w przypadku przyszłych rekrutacji podstawą przetwarzania danych jest wyłącznie Pani/Pana dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą nigdzie przekazywane;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji (nie dłużej niż 6 miesięcy), a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach przez 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji;
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej;
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
  10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Plukon Sieradz Sp. z o.o.

Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie i dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności.

Plukon Food Group posiada 27 zakładów produkcyjnych w sześciu krajach, zatrudnia 6000 osób, a główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.

Podobne oferty

  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Gruszczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów.
  • Asystent zarządu / Recepcjonista (k/m)

    Wojas Development Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zgierska 1    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    MOTOKARIERA S.C.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystentka Zarządu

    Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" S.A   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent Zarządu

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja; Koordynowanie kalendarza spotkań; Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    TELE-FONIKA Kable S.A.   Myślenice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami; Obsługa...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379