Asystent / Asystentka Zarządu

Primost Południe Sp. z o.o.
Będzin
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 dni temu

P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:

Asystent / Asystentka Zarządu
MIEJSCE  PRACY: Będzin
OPIS STANOWISKA
  • wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy)
  • obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego,
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • prowadzenie korespondencji biura (pisma wychodzące i przychodzące)
  • przygotowywanie i opracowanie pism
  • przygotowywanie raportów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
  • umawianie spotkań
  • działania promocyjne w spółce (prowadzenie profilu Spółki w mediach społecznościowych)
  • tworzenie grafiki (reklama firmy)
  • załatwianie spraw bieżących, zamawianie artykułów biurowych
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
  • inne zadania zlecone przez Zarząd
WYMAGANIA
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza o administracji i zarządzaniu
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin)
  • prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty
  • ogólna wiedza z zakresu budownictwa
  • ukończone studia na kierunku Budownictwo
  • znajomość Prawa Budowlanego
  • znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
  • znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
  • doświadczenie w pracy z programem CRM, ERP
OFERUJEMY
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
  • udział w ciekawych przedsięwzięciach
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów odpowiednich do stanowiska

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Primost Południe Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Firma PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o.o. powstała w 2019 roku w Sosnowcu w oparciu o polski kapitał oraz bogate doświadczenie w realizacji skomplikowanych inwestycji mostowych. Nasze przedsiębiorstwo dysponuje wykwalifikowaną kadrą inżynierską, posiadającą stosowne doświadczenie oraz uprawnienia budowlane. Dysponujemy również własnym sprzętem ciężkim, a także brygadami roboczymi wyspecjalizowanymi w wykonywaniu wszelkiego rodzaju robót budowlanych. Głównym obszarem działalności firmy PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o. o. jest kompleksowe wykonawstwo wszelkiego rodzaju obiektów inżynierskich. Działamy na terenie całego Kraju jako Generalny Wykonawca lub kwalifikowany podwykonawca szeroko pojętych robót branży mostowej. Posiadamy również doświadczenie w realizacji obiektów budownictwa kubaturowego.

Podobne oferty

  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Żory    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową
    5 godz.
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy. Będziesz...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports, Proactively managing email and diary, Preparing and coordinating internal/external meetings including all catering, equipment and logistical requirements, Planning and organising...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu, Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    W szczególności odpowiadać będzie za: Monitorowanie i aktualizowanie harmonogramów wraz z dopasowanie komunikacji strategii Grupy Inter Cars; Wsparcie przy procesie ujednolicenia wizji z Zarządem oraz Kluczowymi Menadżerami poprzez odpowiednie ich udokumentowanie i efektywne kaskadowanie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379