Abriga jest firmą tworzącą wyjątkowe kosmetyki. To tu powstają nowe, niezależne brandy kosmetyczne sprzedawane na całym świecie. Firma działa w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania. Jest prekursorem działań w branży. Do swojego grona zaprasza osoby, które wyróżniają się na rynku, są ambitne i nastawione na rozwój.
Mimo szybkiego wzrostu, wewnątrz organizacji, dba o rodzinną atmosferę.
To praca dla odważnych i zdecydowanych na wyzwania ludzi. Otwartych i myślących, szukających rozwiązań i świetnie radzących sobie z pojawiającymi się przeszkodami.
W Abridze z pewnością będziesz realizować ambitne wyzwania oraz swoje zawodowe marzenia.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Radom
Zadania na tym stanowisku, to miedzy innymi:
- wsparcie pracy i organizacja codziennego funkcjonowania zarządu,
- obsługa sekretariatu,
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
- koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
- dbanie o nienaganny wygląd biura,
- zakupy i zaopatrzenie biura,
- tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,
- organizacja i rozliczanie licznych podróży,
- kontakt z partnerami oraz współpracownikami firmy.
Wymagania:
- wysoki poziom kultury osobistej, dbałość o detale,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność dążenia do celu,
- sumienność i samodzielność na wysokim poziomie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Ze swojej strony proponujemy:
- pracę w fantastycznym zespole,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zniżki na zakup kosmetyków,
- finansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- program poleceń pracowniczych,
- możliwość rozwoju i brania udziału w ciekawych projektach.