Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

August Faller Sp. z o.o.
Łódź
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1115 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu
  • Nadzór nad dokumentami spółki, umowami z kontrahentami
  • Przygotowywanie sali konferencyjnej i obsługa gości
  • Rezerwacje hoteli, samochodów, biletów lotniczych, transfer Gości
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych
  • Kontakty z centralą w Niemczech
  • Obsługa poczty
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane zadania
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie,
  • umowa o pracę bezpośrednio z firmą,
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • prywatna opieka medyczna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • karnet Multisport,
  • dopłata do wypoczynku,
  • dopłata na Święta Bożego Narodzenia,
  • premie za polecenia nowych pracowników,
  • przyjazna atmosfera pracy.

August Faller Sp. z o.o. w Łodzi funkcjonuje od października 2013 roku i stale rozwija swoje moce produkcyjne, wytwarzając do 750 milionów opakowań rocznie i zatrudniając już niemal 200 osób.

August Faller GmbH & Co. KG należy do europejskiej czołówki specjalistów w branży opakowań dla przemysłu farmaceutycznego. W czterech zakładach w Niemczech, jednym w Danii oraz jednym w Polsce 1000 pracowników wytwarza rocznie 1,6 miliarda zadrukowanych pudełek, 1,6 miliarda ulotek do opakowań, 900 milionów etykiet samoprzylepnych i produktów wieloczęściowych. Jako jedno z pierwszych przedsiębiorstw firma August Faller KG zawarła w swojej ofercie usługę opracowywania produktów uwzględniających indywidualne potrzeby Klientów. W ramach serwisu dla branży farmaceutycznej zapewnia swoim odbiorcom usługi logistyczne, konfekcjonowanie oraz dostarczanie systemów łańcuchów dostaw.

 

Cenimy sobie różnorodność. Jesteśmy otwarci na kandydatów w każdym wieku oraz na osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

 

Numer kontaktowy: 603-988-095

 

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę August Faller Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, Nowy Józefów 64E, nr KRS 0000442295, w celu prowadzenia przez tę Spółkę rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Administratorem danych jest Spółka August Faller Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Nowy Józefów 64E. Wiem, że podanie przez mnie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania moich danych osobowych w zakresie, w jakim przekazane przeze mnie dane wykraczają poza dane, których można żądać od kandydata do pracy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jest moja zgoda. Dane nie będą przekazywane żadnym odbiorcom. Wiem, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. W takiej sytuacji, moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody.
Zostałem poinformowany, że mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o prawie do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zostałem poinformowany, że moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....