Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Asystentka Zarządu Radom
Asystent / Asystentka zarządu

Asystent / Asystentka zarządu

Abriga Polska Sp. z o.o.
Radom
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1135 dni temu

Abriga jest firmą tworzącą wyjątkowe kosmetyki. To tu powstają nowe, niezależne brandy kosmetyczne sprzedawane na całym świecie. Firma działa w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania. Jest prekursorem działań w branży. Do swojego grona zaprasza osoby, które wyróżniają się na rynku, są ambitne i nastawione na rozwój.

Mimo szybkiego wzrostu, wewnątrz organizacji, dba o rodzinną atmosferę.

To praca dla odważnych i zdecydowanych na wyzwania ludzi. Otwartych i myślących, szukających rozwiązań i świetnie radzących sobie z pojawiającymi się przeszkodami.

W Abridze z pewnością będziesz realizować ambitne wyzwania oraz swoje zawodowe marzenia.

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Radom
Zadania na tym stanowisku, to miedzy innymi:
  • wsparcie pracy i organizacja codziennego funkcjonowania zarządu,
  • obsługa sekretariatu,
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
  • koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
  • dbanie o nienaganny wygląd biura,
  • zakupy i zaopatrzenie biura,
  • tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,
  • organizacja i rozliczanie licznych podróży,
  • kontakt z partnerami oraz współpracownikami firmy.
Wymagania:
  • wysoki poziom kultury osobistej, dbałość o detale,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność dążenia do celu,
  • sumienność i samodzielność na wysokim poziomie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • pracę w fantastycznym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zniżki na zakup kosmetyków,
  • finansowanie zajęć sportowych dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
  • program poleceń pracowniczych,
  • możliwość rozwoju i brania udziału w ciekawych projektach.
Ze swojej strony proponujemy:
  • kontakty z nietuzinkowymi ludźmi
  • ciągły rozwój i naukę nowych rzeczy
  • dużą niezależność i swobodę w realizowaniu zadań
  • fantastyczną atmosferę pracy
  • mnóstwo energii i ciekawych wyzwań
  • pyszne owoce
  • aromatyczna kawa
  • karnet sportowy
  • benefity medyczne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Administratorem danych jest Abriga Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Radom 26-600, Staromiejska 8/12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...