Firma ifm ecolink w Opolu zajmuje się produkcją szerokiej gamy produktów technologii połączeniowej, tj. przewodów i kabli łączeniowych, przyłączy do czujników, wtyków kablowych i wielu innych wyrobów dla automatyki przemysłowej. Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu zatrudniającego około 6500 osób a w Opolu zatrudniamy już około 600 pracowników i ciągle się rozwijamy.
- Koordynacja przepływu informacji;
- Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
- Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
- Współpraca z wszystkim działami firmy;
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
- Przygotowywanie prezentacji i raportów;
- Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
- Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
- Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);
- Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
- Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
- Wykształcenie wyższe;
- Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wysokie zdolności organizacyjne;
- Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Możliwość kształtowania nowych technologii
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
- Koordynacja przepływu informacji;
- Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
- Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
- Współpraca z wszystkim działami firmy;
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
- Przygotowywanie prezentacji i raportów;
- Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
- Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
- Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);
- Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
- Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
- Wykształcenie wyższe;
- Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wysokie zdolności organizacyjne;
- Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Możliwość kształtowania nowych technologii
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Poznaj
IFM ECOLINK
Poznaj IFM ECOLINK
Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.
Proces rekrutacji
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
- Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
- Krok Oferta pracy