Najnowsze oferty pracy

  • Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

    Ensore Sp. z o.o. S.K.A   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja kalendarzem i spotkaniami Zarządu. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów oraz pracowników. Organizacja spotkań i wydarzeń korporacyjnych, zarządzanie logistyką i materiałami potrzebnymi do spotkań. Prowadzenie i nadzór dokumentacji firmy, zarządzanie korespondencją....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystentka Zarządu

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Retres Group sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania; odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy); pomoc w prawidłowym obiegu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Krosno Asystentka Zarządu Krosno
Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu

Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Krosno
praca stacjonarna
1661 dni temu

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Krosno
Główne obowiązki:
  • Działania analityczne ok. 60% czasu pracy (analiza danych, tworzenie raportów, uzyskiwanie konkretnych danych od działów wewnętrznych firmy, udział w projektach związanych z realizacją strategii firmy).
  • Działania z zakresu działań asystenckich ok. 40% czasu pracy (wsparcie w pracy codziennej, prowadzenie i zarządzanie kalendarza prezesa, organizacja podróży służbowych, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nadzór nad obiegiem dokumentów)

 

Wymagania:
  • Doskonała organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność
  • Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia zaawansowanych raportów oraz prezentacji
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Perspektywę długoterminowego zatrudnienia
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy
Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia,
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza,
4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail.
7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

    Ensore Sp. z o.o. S.K.A   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja kalendarzem i spotkaniami Zarządu. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów oraz pracowników. Organizacja spotkań i wydarzeń korporacyjnych, zarządzanie logistyką i materiałami potrzebnymi do spotkań. Prowadzenie i nadzór dokumentacji firmy, zarządzanie korespondencją....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystentka Zarządu

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Retres Group sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania; odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy); pomoc w prawidłowym obiegu...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379