Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów, dlatego od ponad 20 lat działamy w branży HR, dzielimy się swoją wiedzą i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów, inspirujemy działania, otwieramy możliwości
Dla naszego klienta, jednej z dynamicznie rozwijającej się firmy
logistycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 12/02/2020
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
- zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów
- budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie profesjonalnego wsparcia asystenckiego
- przygotowywanie umów i dokumentów (faktury, raporty, sprawozdania, prezentacje) na potrzeby Zarządu
- organizację i koordynację spotkań, pilnowanie kalendarza, rozliczanie kosztów podróży
- współpracę z pozostałymi działami w firmie, budowanie dobrych relacji
Profil Kandydata:
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość MS Office
- znajomość języka angielskiego – poziom B2 (umożliwiający swobodną komunikację oraz redagowanie pism)
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
- samodzielność i rzetelność w codziennej pracy
- umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
- sprawna organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- przejrzystą, opartą o kompetencje ścieżkę kariery
- pełną wyzwań pracę
- bogaty pakiet benefitów – opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, program pożyczkowy
- możliwość udziału w ciekawych projektach realizowanych w firmie