Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystentka Zarządu Kraków
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager

Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager

WhyNotTravel sp. z o. o. sp. k.
Kraków
praca stacjonarna
1570 dni temu

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.

Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager
Miejsce pracy: Kraków

Pracownik zatrudniony na stanowisku Asystent Zarządu / Office Manager odpowiedzialny będzie za zapewnienie kompleksowej i wysokiej jakości obsługi administracyjnej biura zarządu.

 

Wymagania:
  • komunikatywność, otwartość, odpowiedzialność, uczciwość
  • dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • znajomość przepisów księgowych i prawa pracy
  • znajomość programu Optima i PUE oraz pakietu Microsoft Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
  • czynne prawo jazdy kategorii B
Obowiązki:
  • wsparcie organizacyjno-administracyjne biura zarządu
  • przygotowanie raportów, analiz na potrzeby zarządu firmy
  • koordynacja codziennej pracy biura
  • ścisła współpraca z działem księgowym i kadrowym
  • analizy księgowo-finansowe na zlecenie zarządu
  • reprezentacja firmy w kontaktach zarówno z klientami jak i dostawcami
  • negocjowanie warunków umów z dostawcami usług
  • organizacja wydarzeń firmowych
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • 5-dniowy tydzień pracy (poniedziałek – piątek)
  • spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • indywidualne podejście do pracownika
  • udział w szkoleniach
  • możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie
  • przyjazną atmosferę pracy
  • stałe wynagrodzenie
Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....