Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    4 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystentka Zarządu Wrocław
Asystent / Asystentka Zarządu i Administracji z j. niemieckim

Asystent / Asystentka Zarządu i Administracji z j. niemieckim

ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Wrocław
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
654 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu i Administracji z j. niemieckim
Wrocław



Jako kierownik centrum handlowego działasz za jego kulisami i zapewniasz sukces oraz zadowolenie naszych renomowanych najemców. Rozpocznij Twoją karierę w naszym dziale Centermanagement!

 

Twoje zadania
  • Jesteś osobą do kontaktu dla naszych najemców i klientów kilku centrów handlowych w Polsce, w tym także Marino we Wrocławiu
  • Kontrola zewnętrznych firm pod względem jakości wykonywanych usług
  • Realizacja wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych w centrum handlowym
  • Aktualizacja i analiza wewnętrznych statystyk
  • Koordynacja i kontrola działań marketingowych (np. eventów, ankiet, akcji itp.) w centrum handlowym
  • Kontakt z prasą, PR, wykorzystywanie komunikacji online
Twój profil
  • Ukończone studia wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji mile widziane
  • Zainteresowanie marketingiem
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i asertywność
  • Własna inicjatywa, kreatywność i zaangażowanie
  • Dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie, np. poziom B1
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel, Word
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
 

Poznaj

ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.

Dlaczego warto?

Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.

Proces rekrutacji

Krok Zbieranie CV
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    4 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....