Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Asystent ds. Zakupów Gdańsk
Asystent / Asystentka w dziale zakupów

Asystent / Asystentka w dziale zakupów

Gemini Polska Sp. z o.o.
Gdańsk
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
4 godz. temu
Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.
Asystent / Asystentka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne zadania na tym stanowisku: 
  • wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel),
  • koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych,
  • odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów),
  • wsparcie procesów zakupowych przy użyciu platformy zakupowej,
  • zarządzania bazą danych kontrahentów oraz praca z rejestrem warunków handlowych,
  • tworzenie zapytań ofertowych,
  • bieżące zadania oraz udział w projektach.
Wymagania:
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,
  • samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • terminowa realizacja zadań.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę hybrydową,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie platformę do nauki języków obcych eTutor,
  • program poleceń pracowniczych,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.

Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Kim jesteśmy?

Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.

Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.

Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.

Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Kupca Mody marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z kupcem podczas procesu przygotowania i realizacji zamówień produktów dla marki Vistula, komunikacja z zagranicznymi dostawcami - głównie mailowo w języku angielskim, przygotowywanie produktów do spotkań działowych...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Kupiec – asystent projektu

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...