Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Handlowy Warszawa
Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

Colliers Poland sp. z o.o.
Warszawa, ul. Pańska 97
asystent
pełny etat
praca stacjonarna / hybrydowa
1 dzień temu

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.

Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Pańska 97
Twój zakres obowiązków:
  • wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
  • przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych, rynkowych, w tym ofert współpracy);
  • wsparcie działu w procesach sprzedażowych i posprzedażowych;
  • wyszukiwanie informacji dotyczących rynku powierzchni komercyjnych i wyciąganie wniosków na ich podstawie;
  • wsparcie w koordynacji projektów międzydziałowych (przepływ informacji, organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów na spotkania);
  • wsparcie Koordynatora w realizacji projektów działowych;
  • bieżąca praca na systemie CRM i dbałość o aktualność danych;
  • archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów w folderach / dyskach;
  • organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp. ze wsparciem travel agenta).
Nasze wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w branży nieruchomości;
  • doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem;
  • biegła znajomość programu Microsoft Office, w tym szczególnie PowerPoint oraz dobra znajomość programów Word i Excel;
  • znajomość obsługi Power BI będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie);
  • chęć pogłębiania wiedzy o rynku powierzchni komercyjnych;
  • dokładność i rzetelność (również w zakresie literówek, poprawnego szyku zdania, przejrzystości wypowiedzi itp.);
  • proaktywność, umiejętność pracy na kilku zadaniach/projektach równocześnie;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i pozytywne nastawienie.

Znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.


To oferujemy:
  • pracę w trybie hybrydowym: możliwość pracy zdalnej oraz w biurze (przez pierwsze 6 -12 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
  • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w świetnej lokalizacji;
  • opiekę medyczną z pełnym dostępem do rehabilitacji, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport);
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
  • pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 i 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024;
  • program szkoleń wewnętrznych dostosowany do realnych potrzeb;
  • pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole z poczuciem humoru.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

COLLIERS POLAND Sp. z o.o.

Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.

Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Asystentka Działu Sprzedaży

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Długa Kościelna, ul. Promienna 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B
    2 dni
    Zakres obowiązków Wsparcie działu sprzedaży i logistyki w bieżącym zarządzaniu (obsługa zamówień, przekazywanie zleceń do magazynu, nadzór nad procesem logistycznym, wystawianie faktur), Podstawowe prace administracyjne, Tworzenie raportów i zestawień, Telefoniczny oraz mailowy kontakt...
  • Asystent ds. Sprzedaży

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Długa Kościelna, ul. Promienna 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B
    7 dni
    Opis stanowiska Wsparcie w zarządzaniu działami sprzedaży i logistyki (obsługa zamówień, nadzór nad procesem logistycznym, fakturowanie), Wykonywanie zadań administracyjnych, Przygotowywanie raportów i zestawień, Komunikacja z klientami (telefoniczna i mailowa), Przygotowywanie ofert i...
  • Asystentka / Asystent klientów

    PKO Bank Polski   Olsztyn, Dąbrowszczaków 21    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    9 godz.
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
  • Asystent ds. handlowo-technicznych

    Tubes International Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) – praca stacjonarna lub mobilna, realizowanie ustalonych planów sprzedażowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów w regionie, inicjowanie i budowanie długofalowych relacji handlowych z klientami, analiza...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Sprzedaży Wózków Używanych

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne zadania na stanowisku: przygotowanie ogłoszeń i prezentacji na stronie firmowej Emtor oraz portalach krajowych i zagranicznych; rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym; nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych; obsługa zamówień; bieżące modyfikowanie...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Tworzenie ogłoszeń i prezentacji na stronie www firmy i w portalach branżowych. Rozwijanie i prowadzenie sprzedaży w sklepie internetowym. Nadzorowanie edycji i dystrybucji biuletynów informacyjnych. Realizacja zamówień klientów. Aktualizacja cenników i konfiguracja ofert produktowych....
  • Asystent ds. obsługi klienta w oddziale banku

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    12 dni
    Powitanie i obsługa klientów z uśmiechem na twarzy; Udzielanie informacji o produktach i usługach bankowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów; Tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379