Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/Asystentka w dziale technicznym
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- wsparcie w pracy Koordynatora Technicznej Obsługi Nieruchomości
- organizacja pracy biura, zapewnianie terminowego obiegu dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- korespondencja z Kontrahentami
- weryfikowanie faktur
- obsługa aplikacji do rozliczania zleceń (szkolenie zapewnia pracodawca)
- pomoc w przygotowywaniu wycen, kosztorysów dla klientów (szkolenie zapewnia pracodawca)
Wymagania
- dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna, podstawowa znajomość Excel)
- zdolności organizacyjne
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane wykształcenie techniczne (kierunek budownictwo lub pokrewne)
- samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- rzetelność i gotowość do podejmowania nowych wyzwań zawodowych
- mile widziana wiedza z tworzenia kalkulacji i wycen oraz znajomość programów do kosztorysowania robót budowlanych
Oferta
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- szkolenie zawodowe prowadzone przez doświadczonych praktyków
- praca w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole,
- narzędzia pracy (laptop, telefon)
- pełne wsparcie w wykonywaniu obowiązków,
- możliwość korzystania z pakietów typu benefit
- zatrudniamy także pracowników z niepełnosprawnością
Kontakt: