Bergman Engineering należy do technologicznych przedsiębiorstw rozwojowych i rekrutacyjnych, działających na terenie Europy. Skupia swoje kompetencje w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i energetycznym. We wszystkich obszarach swojego działania Bergman Engineering koncentruje się na jednym priorytecie – oferowaniu swoim Klientom usług najwyższej jakości.
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do zespołu na stanowisko:
Asystent / Asystentka w Dziale Rekrutacji (płatny staż)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: STW/KS/0219
Zadania:
- Wsparcie zespołu rekrutacyjnego w prowadzonych projektach rekrutacyjnych, w tym: wstępna weryfikacja aplikacji, tworzenie i publikacja ogłoszeń, umawianie rozmów z kandydatami, tworzenie profili kandydatów, w dalszej perspektywie samodzielne prowadzenie wywiadów telefonicznych z kandydatami, itp.
- Wsparcie w poszukiwaniu kandydatów metodą direct search
- Prace administracyjne
- Zarządzanie bazą kandydatów
Wymagania:
- Student/studentka lub absolwent /ka studiów wyższych (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia lub podobne)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Zainteresowanie zagadnieniami rekrutacji i chęć rozwoju w obszarze HR
- Mile widziane odbyte praktyki w firmach rekrutacyjnych lub działach HR
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera (Internet, Word, Outlook)
- Otwartość na nowe wyzwania oraz wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne
- Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze ok. 20h tygodniowo
Oferujemy:
- Profesjonalne przeszkolenie z dziedziny rekrutacji i funkcjowania firmy rekrutacyjnej
- Płatny staż: stawka 14,70 zł brutto / h na umowie zlecenie oraz mozliwość nawiązania stałej współpracy
- Elastyczny grafik pracy
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze rekrutacji
- Przyjazną atmosferę pracy w niedużym zespole, w którym panuje atmosfera współpracy i życzliwości
- Indywidualne i niekorporacyjne podejście do wykonywanej pracy
- Komfortowe warunki pracy w nowym biurze z ogrodem
- Oczywiście kawę i herbatę na koszt firmy