Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Producenta innowacyjnych urządzeń elektronicznych - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Koordynacja procesu wymiany kart gwarancyjnych w tym wsparcie serwisów autoryzowanych w zakresie procesu wymiany,
- Terminowe rozliczanie zgłoszeń, przygotowywanie raportów, bieżące wsparcie w prowadzonych projektach,
- Ścisła współpraca z siecią serwisów autoryzowanych oraz innymi działami firmy (logistyka, call centre, dział sprzedaży, dział finansów),
- Utrzymywanie relacji z klientami.
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, znajomość profesjonalnej obsługi klienta,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodą komunikację,
- Dobra znajomość MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
- Odpowiedzialność, sumienność w powierzonych obowiązkach,
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie na okres 10 miesięcy,
- Możliwość współtworzenia marki i dostęp do jej najnowszych rozwiązań i produktów.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.