ID DROP to jedyna francusko-polska agencja komunikacji, która oferuje Klientom cały wachlarz usług w zakresie digital marketingu i nowoczesnej komunikacji.
Działamy w Polsce już od 5 lat i pomogliśmy już prawie 40 francuskim, polskim i międzynarodowym markom zwiększyć ich widoczność na rynku i stworzyć od zera lojalne grono zaangażowanych Klientów.
W pracy stawiamy na dobrą atmosferę, zaangażowanie i wspólne świętowanie naszych sukcesów. Wspieramy się nawzajem i traktujemy każdego Klienta wyjątkowo.
Asystent / Asystentka w dziale marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie:
- Wynagrodzenie 5000 - 5500 brutto przy pełnym etacie
Opis stanowiska:
Będziesz istotnym członkiem naszego zespołu, który będzie odpowiedzialny za dobrą organizację pracy, pilnowanie terminów realizacji usług oraz utrzymanie płynnego kontaktu z naszymi podwykonawcami i klientami. Na tym stanowisku szukamy osoby doskonale zorganizowanej. Nie oczekujemy doświadczenia w marketingu, ale zależy nam na znalezieniu osoby, która traktuje swoją pracę poważnie i z pełnym zaangażowaniem. Do Twoich obowiązków należeć będą:
- Wsparcie Dyrektora Marketingu w codziennych zadaniach
- Zarządzanie terminarzem Dyrektora Marketingu oraz organizacja spotkań z klientami/podwykonawcami
- Wsparcie Dyrektora Marketingu w monitorowaniu i weryfikowaniu pracy zespołu marketingu oraz współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Koordynowanie zadań realizowanych w zespole marketingu (współpraca z grafikami, freelancerami, podwykonawcami, tłumaczami, web-developerami itp.)
- Kontakt z pozyskanymi klientami (przypominanie, informowanie, kalendarz spotkań)
- Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych razem z HR (pierwszy etap selekcji)
- Branie udziału w organizowaniu wydarzeń dla klientów
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
- 1-3 lata doświadczenia zawodowego, najlepiej w zakresie wsparcia administracyjnego, obsługi klienta
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, ale niewymagane)
- Bardzo dobrze posługujesz się jęz. polskim i angielskim w mowie i piśmie (poziom B2 warunek konieczny)
- Lubisz wykonywać różne zadania administracyjne/ koordynacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Analityczny sposób myślenia oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Jesteś dokładna/y, skrupulatna/y i terminowa/y
- Zaangażowanie i motywację do rozwoju w obszarze marketingu
Czekają na Ciebie:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia, na część lub caly etat
- Wynagrodzenie 5000 - 5500 brutto przy pełnym etacie
- Praca w trybie hybrydowym
- Współpraca w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów
- Nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser
- Pakiet medyczny
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność