Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystent Działu Księgowości Wrocław
Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym / Młodsza Księgowa / Księgowa

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym / Młodsza Księgowa / Księgowa

Hirsch Porozell Sp. z o.o.
Wrocław
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu

HIRSCH Porozell Sp. z o.o. jest częścią HIRSCH Servo Group, która posiada łącznie 36 zakładów produkcyjnych w dziesięciu krajach europejskich oraz biura sprzedaży i obsługi w Chinach i Ameryce Północnej. Jako stabilny pracodawca, zatrudniamy ponad 1900 pracowników w naszych dwóch segmentach biznesowych: produkcji i technologii.

Obecnie do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym / Młodsza Księgowa / Księgowa
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym,
  • Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu,
  • Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności,
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne,
  • Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów,
  • Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości.
Wymagania pracodawcy
  • Sumienność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość programu Excel,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Interesujące i ambitne zadania w międzynarodowej firmie,
  • Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju,
  • Możliwość zaplanowania kariery,
  • Wewnętrzny system szkoleń,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość samorealizacji,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracownika,
  • Prywatną opiekę medyczną w firmie Luxmed,
  • Kartę Multisport,
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Hirsch Porozell Sp. z o.o.

Grupa HIRSCH jest wiodącym przetwórcą spienionego polistyrenu (EPS) notowanym na giełdzie w Wiedniu i ma swoje siedziby w Austrii, na Węgrzech, w Polsce, na Słowacji, w Niemczech, Francji, na Ukrainie i w Rumunii. Różnorodne możliwości zastosowania rozciągają się od opakowań, produktów technicznych, izolacji budynków, płyt systemowych do ogrzewania podłogowego i komponentów systemowych, aż po produkty z lekkiego betonu Thermozell®.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Administracji

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur; Korygowanie dokumentacji; Księgowanie transakcji bankowych; Obsługa kasy fiskalnej; Wsparcie przy zamknięciu miesiąca i roku finansowego; Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....