Asystent / Asystentka w Departamencie Analiz i Strategii
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres Obowiązków:
- udział w organizacji, promocji i obsłudze wydarzeń (konferencji, warsztatów, seminariów) organizowanych przez Departament
- udział w pracach związanych ze sporządzaniem wkładów do sprawozdań z realizacji projektów realizowanych przez DAS
- obsługa administracyjna departamentu (rozdzielanie i nadawanie korespondencji w systemie informatycznym)
- archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe I stopnia (licencjat), wyższe magisterskie lub w trakcie studiów od 4-go roku w wzwyż
- dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- podstawowa znajomość problematyki dotyczącej uwarunkowań rozwoju biznesu w Polsce i na świecie, trendów społ.-gosp. wpływających na gospodarkę polską i światową
- podstawowa wiedza o nowych technologiach i perspektywicznych branżach w wymiarze globalnym
- umiejętność szybkiego uczenia się i wdrażania wiedzy w praktyce
- znajomość angielski na poziomie min. B1/B2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego)
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi biura, działań komunikacyjnych i organizacji wydarzeń (konferencji, seminariów)
- umiejętność jasnego formułowania myśli na piśmie, tworzenie interesujących krótkich tekstów informacyjnych i promocyjnych, umiejętności graficzne
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- regulaminową premię kwartalną
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- możliwość skorzystania z karty multisport
- dostęp do szkoleń specjalistycznych
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.