SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną działającego na terenie województwa śląskiego i ościennych. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – renomowanej firmy z branży usługowej, poszukujemy kandydata na do pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka w Biurze Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała obsługa sekretariatu oraz wsparcie zarządu w wykonywaniu innych zleconych zadań administracyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej,
- Samodzielności, proaktywności oraz nastawienia na zdobywanie doświadczenia,
- Wysokiej kultury osobistej oraz komunikatywności,
- Dostępności przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy 8.00 a 17.00.
Pracodawca oferuje:
- Pracę na pół etatu lub na cały w zależności od preferencji kandydata,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w komfortowych warunkach biurowych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
- Przyjazną atmosferę pracy, dużą samodzielność pracy i możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie.