Asystent/ Asystentka - Specjalista ds. administracyjnych
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: MSA/050/SCZ
Zadania:
- Obsługa interesantów/ klientów/ pracowników
- Opieka nad salami konferencyjnymi, zapewnienie stałej dostępności materiałów oraz prawidłowego funkcjonowania sprzętu wykorzystywanego w prezentacjach
- Rozpisanie faktur zbiorczych od dostawców na MPK-i
- Organizacja spotkań wewnętrznych lub zewnętrznych na polecenie kierowników;
- Organizacja cateringu
- Organizacja przyjazdów gości (rezerwacje hotelowe i aranżowanie transportu)
- Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie kierownika
- Składanie zamówień na materiały biurowe, artykuły spożywcze, materiały firmowe, tonery itp.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższeMinimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
- Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej
- Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie będącej lider w branży energetycznej
- Możliwość rozwoju oraz podnoszenie własnych kwalifikacji
- Umowę o pracę na czas określony
- Możliwość korzystania z benefitów w ramach programu Manpower Premium (karta Multisport, prywatna opieka medyczana, dostęp do platformy e-learningowej, program rabatowy)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.