Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy i marek na świecie poszukujemy osoby na stanowisko
- opiekę nad Klientami salonu zgodnie ze standardami,
- bieżącą obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługę gości,
- nadzorowanie obiegu dokumentów oraz przepływu korespondencji,
- obsługę połączeń telefonicznych oraz poczty,
- współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami określonych usług,
- przygotowanie zestawień i raportów,
- aktywne wsparcie handlowców,
- dbałość o ład i porządek ekspozycji.
- znajomość języka angielskiego (B1/B2) – warunek konieczny,
- otwarte usposobienie i aktywna pro-kliencka postawa w działaniu,
- mile widziane doświadczenie w branżach związanych z bezpośrednią obsługą klienta,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów dzięki wysokim zdolnościom komunikacyjnym,
- dobrą znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- samodzielność w realizacji zadań,
- pracę stacjonarną w Warszawie (kampus biurowy Forest),
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji Pracownika,
- Medicover – Pakiet Sport i Opieka Medyczna.