SMART-HR -Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów.Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – firmy będącej liderem na rynku regionalnym, świadczącej usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług porządkowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Prezesa - Office Manager
Miejsce pracy: Sosnowiec
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Organizowanie spotkań z kierownikami poszczególnych działów i uczestnictwo w nich, w tym sporządzanie notatek oraz kontrolowanie wykonania uzgodnionych działań,
- Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa,
- Uczestnictwo w zarządzaniu firmą,
- Koordynację przepływu dokumentów i informacji,
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Minimum 3-letniego doświadczenia na kierowniczym stanowisku,
- Wysoko rozwiniętych kompetencji w zakresie zarządzania,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Biegłej obsługi komputera w tym MS Office,
- Umiejętności organizacyjnych,
- Otwartości, komunikatywności, wewnętrznej motywacji oraz zaangażowania i asertywności.
Pracodawca oferuje:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z dodatkowymi benefitami (prywatna opieka medyczna w atrakcyjnym systemie dofinansowania),
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Przyjazną atmosferę pracy i komfortowe warunki pracy oraz dużą swobodę i samodzielność działania,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu.