Jeśli świetna organizacja to Twoje drugie imię, wiesz jak priorytetyzować zadania, a ich duża różnorodność i ilość motywują Cię do działania - to nasz dział Marketingu CHC szuka właśnie Ciebie! Dlatego aplikuj na naszą asystencką rolę, a w pełni wykorzystasz swoje mocne strony, zbudujesz sieć wielu kontaktów w firmie i poza nią oraz rozwiniesz swoją wiedzę w temacie marketingu u samego leadera polskiej branży farmaceutycznej. Nie czekaj - Aplikuj! I działaj razem z nami.
- Logistyczno-administracyjnym wsparciem Działu Marketingu CHC (Consumer Health Care)
- Prowadzeniem korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej
- Nadzorowaniem zbierania dokumentacji marketingowej
- Tworzeniem prostych pism, raportów oraz prezentacji
- Obsługą systemów wewnętrznych
- Dbaniem o prawidłową komunikację w ramach zespołu oraz z innymi działami w firmie
- Wsparciem organizacji spotkań cyklicznych oraz konferencji dla działu Marketingu
- Małymi projektami (np. organizacją szkolenia z dostawcą zewnętrznym)
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, Word, PowerPoint)
- Dobrze komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie
- Posiadasz wysokie kompetencje organizacyjne
- Lubisz ludzi i wiesz jak z nimi współpracować
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.