W związku z rozwojem firmy rekrutujemy profesjonalnego i ambitnego asystenta/asystentkę księgowego.
- pomoc w codziennej rachunkowości: rozliczanie rachunków bankowych, przygotowywanie i księgowanie faktur, dokonywanie wpisów korygujących, kontry między kontami, obsługa wszystkich obszarów księgi zakupów i sprzedaży, obliczanie stanów magazynowych,
- zarządzanie różnymi zapytaniami - bank, księgowi, klienci, dostawcy, kierownictwo i współpracownicy,
- zarządzanie finansowaniem faktur,
- pomoc w rachunkowości na koniec miesiąca i na koniec roku,
- pomoc w przygotowywaniu deklaracji VAT,
- przygotowanie raportów płacowych,
- tworzenie korespondencji i dokumentów, prowadzenie rejestrów, arkuszy kalkulacyjnych i baz danych.
- posługuje się płynnie językiem angielskim, min. B2+,
- doskonale zna i wykorzystuje funkcje Excela,
- posiada doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, min. 2lata,
- jest osobą skrupulatną i spostrzegawczą,
- cechuje się chęcią poszerzenia swojej wiedzy z zakresu księgowości polskiej oraz angielskiej,
- zna od praktycznej strony platformy HSBC Business i HSCB net.
- możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu księgowości, u boku doświadczonego księgowego,
- pracę w ciekawej, rozwijającej się międzynarodowej firmie
- nieformalną kulturą organizacyjną
- atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, masaże w biurze),
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer etc),
- pracę w ciekawej lokalizacji Poznania.