Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska prowadzenie serwisu według przyjętych standardów, profesjonalna obsługa Klienta, realizacja założonych planów, współudział w tworzeniu strategii firmy, dbałość o wizerunek serwisu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
17 godz.
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków: Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty, w tym ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód komunikacyjnych. Wsparcie w nadzorowaniu terminowości pracy podmiotów współpracujących. Weryfikacja i opis faktur kosztowych w...
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
IPK Sp. z.o.o., Lęborska 3B , 80-386 Gdańsk
mazowieckie, Warszawa (Mokotów)
praca stacjonarna
1887 dni temu
IPK Sp. z o. o. działa na rynku doradztwa personalnego od 1991 roku.
Obecnie, dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy handlowej z siedzibą w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Nr ref.: AS-JS/09/19
Nasz Klient oferuje:
pracę w środowisku międzynarodowym i realne możliwości rozwoju zawodowego;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
ubezpieczenie medyczne;
doskonałą atmosferę w pracy.
Charakter pracy:
obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura (odpowiedzialność za korespondencję przychodzącą i wychodzącą, łączenie rozmów telefonicznych, zakupy materiałów biurowych, monitorowanie i rejestracja usterek związanych z biurem);
organizacja podróży służbowych pracowników, odpowiedzialność za plan spotkań i dbanie o prawidłowy przebieg wizyt gości w biurze;
wsparcie działań firmy w zakresie marketingu i komunikacji (organizacja i przygotowanie targów i innych wydarzeń marketingowych, zamawianie materiałów reklamowych);
współpraca i wsparcie bieżącej prac pozostałych działów firmy.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe;
min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze wsparcie i/lub koordynacją bieżącej pracy biura;
bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i organizacyjne;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska prowadzenie serwisu według przyjętych standardów, profesjonalna obsługa Klienta, realizacja założonych planów, współudział w tworzeniu strategii firmy, dbałość o wizerunek serwisu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
17 godz.
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków: Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty, w tym ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód komunikacyjnych. Wsparcie w nadzorowaniu terminowości pracy podmiotów współpracujących. Weryfikacja i opis faktur kosztowych w...