Coniveo to jedna z największych w Polsce firm z branży wykładzin obiektowych. Zajmuje się dystrybucją markowych wykładzin i akcesoriów podłogowych, a także ich montażem. Posiada największą w Polsce kolekcję wykładzin dostępnych „od ręki”, własny magazyn oraz własne zespoły serwisowe działające na terenie całego kraju. Coniveo posiada duże zasoby w postaci: dostępu do dobrych produktów pod względem jakości i cen; skutecznego zespołu profesjonalistów i uznaną markę. Dzięki temu świadczy usługi na najwyższym poziomie. W związku z dalszym rozwojem firmy w poszukujemy następujących kandydatów:
Miejsce pracy: biuro, Warszawa – Praga
Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy oraz potrafią samodzielnie wykonywać powierzone im zadania.
Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.
- Organizacja biura: dbanie o porządek, obsługa korespondencji, organizacja noclegów służbowych
- Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne
- Wspieranie działań windykacyjnych (tworzenie prostych pism)
- Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia
- Po okresie wdrożenia: wystawiania faktur proform, faktur końcowych
- Dyspozycyjność od 04.05.2021r
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość MS Office (Word, Excel)
- Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
- Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
- Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
- Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę (umowa o pracę na zastępstwo lub umowa zlecenie)
- Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
- Pełne wsparcie ze strony opiekuna zarówno w czasie wdrożenia jak i podczas całej współpracy
- Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole
- Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 4.000zł brutto, po okresie próbnym 4.500zł
- Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej
- Możliwość awansu na Zastępce Kieronwika Biura Obsługi Klienta