Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dziekana i Prezesa Fundacji Rozwoju
Nr ref.: 2/ADM/DE/CDiKM/23
Centrum Doradztwa i Kształcenia Menadżerów
Główne zadania:
- wspieranie Dziekana i Prezesa Fundacji Rozwoju w codziennych aktywnościach,
- prowadzenie kalendarza, organizacja i obsługa spotkań, sporządzanie notatek,
- współpraca z pozostałymi działami uczelni, zapewnienie obiegu dokumentacji,
- obsługa korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej,
- prowadzenie sprawozdawczości z Centrum oraz Fundacji Rozwoju,
- przygotowywanie pism, tekstów przemówień, tekstów do Social media i prezentacji,
- obsługa telefoniczna klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych, (również w języku angielskim),
- współpraca z Zespołem Fundacji w każdym z obszarów: Projektowym, Komunikacji i Marketingu,
- nawiązywanie współpracy i kontakt z Partnerami,
- nadzór nad terminowością realizowanych przez Fundację planów i zadań,
- przygotowywanie materiałów, zestawień, baz i raportów na potrzeby realizacji powyższych działań, w tym ofert i propozycji projektów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej lub obsłudze klienta biznesowego,
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel i Power Point).
- komunikatywność, sprawność działania w kontakcie z klientem,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania projektami,
- „lekkie pióro”, kreatywność i wytrwałość w dążeniu do celu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach pełnego etatu,
- rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach,
- on-linowe i stacjonarne kursy języka angielskiego,
- możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych.