Celem Makax jest dostarczenie wysokiej jakości usług, odpowiadających potrzebom naszych partnerów branżowych, gwarantujących ich terminową realizację. W związku z tym dobrem nadrzędnym, którym się kierujemy jest zaufanie i zadowolenie partnera. Makax opiera swoje relacje biznesowe na partnerstwie, skupiając się na budowaniu relacji opartej na strategii win - win, poszukując rozwiązań, które dla wszystkich stron będą optymalne i zyskowne. Traktujemy wszystkich partnerów z jednakową starannością, życzliwością i kulturą osobistą, budując relacje oparte na obopólnej korzyści.
Dzięki partnerskim relacjom z naszymi pracownikami i dostawcami oferujemy kompleksowe usługi podwykonawcze, które realizujemy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska naturalnego i etyki, mając na względzie przede wszystkim satysfakcję i komfort użytkowników.
Nasze doświadczenie wynika z zatrudniania najwyższej klasy fachowców branży żelbetowej. Zatrudnieni przez nas inżynierowie mogą pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym przy budowie obiektów mostowych i inżynieryjnych w kraju i za granicą, gwarantując najwyższą jakość prac wykonywanych przez MAKAX.
Makax Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- odbieranie i opisywanie dokumentów księgowych,
- wstępna weryfikacja księgowa otrzymanych dokumentów księgowych,
- skanowanie i opisywanie otrzymanych dokumentów księgowych,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,
- uzgadnianie kont księgowych,
- kontrola rozrachunków,
- kontrola nad obiegiem dokumentów,
- kontakt z kierownikami oraz kontrahentami,
- archiwizacja dokumentów,
- tworzenie zestawień finansowych na potrzeby zarządu.
Oczekiwania:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość Microsoft Office,
- mile widziana znajomość systemu Enova,
- podstawowa znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,
- chęć nauki, rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.