asystent umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Pekabex to jedna z najprężniej działających na rynku firm o polskim kapitale, produkująca prefabrykaty żelbetowe i sprężone. Zatrudniamy ponad 1000 osób w kraju i za granicą. Posiadamy cztery zakłady zlokalizowane w Poznaniu, Bielsku-Białej, Gdańsku i Mszczonowie k. Warszawy. Od 2015 roku znajdujemy się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizujemy kontrakty na terenie całej Polski, a także Europy (głównie rynek skandynawski i niemiecki). Nieustannie dążymy do dalszego wzrostu mocy produkcyjnej oraz zwiększania efektywności operacyjnej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu księgowości
Miejsce pracy: Mszczonów
Nr ref.: 1/2018/AK
Weryfikacja poprawności otrzymanych dokumentów,
Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,
Księgowanie faktur,
Przygotowywanie sprawozdań i analiz,
Rozliczanie produkcji,
Pomoc w bieżących sprawach działu księgowego.
Wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunkowe (ekonomiczne lub finansowe),
Obsługa Excela na poziomie bardzo dobrym,
Znajomość podstaw rachunkowości będzie atutem,
Skrupulatność i terminowość,
Zdolność logicznego myślenia.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
asystent umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.