Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
U nas nigdy nie zostajesz sam/a - Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Kartę fitness
- Prywatna opieka medyczna
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Wystawianie ogłoszeń o pracę, na różnych portalach
- Pierwsza weryfikacja zgłoszonych CV, umawianie spotkań rekrutacyjnych
- Stworzenie i prowadzenie wewnętrznego newslettera.
- Weryfikacja wniosków urlopowych, weryfikacja obecności, nadgodzin i innych związkach z tym rzeczy
- Organizowanie wyjść integracyjnych, zbieranie wewnętrznych ankiet, koordynowanie konkursów wewnętrznych, zarzadzanie charity box, aktywności CSR firmy
- Onbording dbanie o dogranie w zespole wszystkich rzeczy koniecznych do wdrożenia nowego stanowiska pracy
- Wsparcie działu administracji w codziennej pracy
- Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
- Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
- Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
- Szynko nawiązujesz kontakty, nie boisz się wyzwań
- Nastawiony/a na rozwój
- Posiadasz wykształcenie min. średnie
- Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)
- Doświadczenie w pracy w dziale HR lub pokrewnym
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Studenci studiów niestacjonarnych