PKE Polska Sp. z o. o. należy do wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów niskoprądowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- wyszukiwanie i ewidencjonowanie przetargów,
- obsługę platform zakupowych,
- przygotowywanie dokumentów formalnych do przetargów,
- dostarczanie dokumentów do urzędów, korespondencja z urzędami,
- analizę materiałów projektowych i przetargowych,
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami, producentami i podwykonawcami,
- doraźne wsparcie działu realizacji i serwisu,
- zastępstwo w sekretariacie: ewidencjonowanie poczty oraz przesyłek przychodzących i wychodzących, przyjmowanie i nadawanie przesyłek, obsługa urządzeń biurowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości programów pakietu Microsoft Office,
- mile widziana znajomość zagadnień dot. PZP,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności pracy w grupie.
W zamian za zaangażowanie i fachowość oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony (pełen etat) oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- pakiet socjalny (dofinansowanie do karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną, coroczne wyjazdy integracyjne),
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.