Firma APS Polska to część grupy, która istnieje w Polsce od 2007 roku stale umacniając swoją pozycję na rynku oferując największy wybór produktów z takich kategorii jak szkło, bar, kuchnia, bufet, artykuły spożywcze, higiena i ochrona. Firma APS Polska posiada w swoim portfolio produkty takich producentów jak RCR, Hamilton Beach, Amefa, Monin, Victorinox, APS, Winterhalter, Libbey, Lord of Taste, Kera.
Posiadamy najbogatszą na rynku ofertę szkła i akcesoriów barmańskich od drobnego sprzętu barowego po profesjonalny sprzęt gastronomiczny. APS Glass & Bar Supply to jednocześnie wykwalifikowany zespół, sklep internetowy, platforma sprzedażowa, sklep stacjonarny, magazyn, logistyka oraz własna linia produkcyjna specjalizująca się w wykonywaniu spersonalizowanych nadruków.
- rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT) i ich drukowanie,
- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
- promowanie działań usprawniających sprzedaż – przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów
- udział w targach, wystawach i konferencjach
- utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
- wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych
- przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel)
- fakturowanie sprzedaży
- wystawianie dokumentów dostawy
- przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami
- przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy)monitorowanie stanów magazynowych, stała kontrola magazynów
- szybkość rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy, systematyczność, samodzielność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość Pakietu Office
- dobrze rozwinięta zdolność do analitycznego myślenia i bardzo dobra pamięć
- umiejętność tworzenia kosztorysów
- kreatywność i elastyczność
- rzetelność i dokładność
- kontrakt B2B
- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie
- telefon komórkowy i inne narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- premie uznaniowe
- długofalową współpracę
- szkolenia
- przyjazną atmosferę pracy