OLDAR GROUP SP.ZO.O, jedna z przodujących firm sektora spożywczego,
w związku w ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa (okolice), Sokołów (pow. pruszkowski)
Pracownik odpowiedzialny będzie za:
- Wsparcie Dyrektora Zakupów,
- Współpracę z klientem wewnętrznym w zakresie tworzenia, wdrożenia oraz rozwoju strategii zakupu jaj zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
- Negocjacje ze strategicznymi dostawcami i monitorowanie realizacji zobowiązań umownych,
- Monitorowanie i optymalizację stanów magazynowych,
- Analizę wyników sprzedaży, trendów rynkowych i konkurencji,
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami,
- Pozyskiwanie nowych dostawców, zapewniając płynny proces dostaw i najlepsze warunki dostaw,
- Kontrolę realizacji dostaw,
- Inicjowanie, planowanie i analiza wyników kampanii promocji sprzedaży, sporządzanie raportów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku Handel, Ekonomia,
- Co najmniej 2-3 lata doświadczenia zawodowego w handlu lub sprzedaży,
- Operatywność, inicjatywa oraz skuteczność działania pod presją czasu,
- Doskonałe umiejętności analityczne, negocjacyjne, interpersonalne,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność, umiejętność nadawania priorytetów,
- Znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel).
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, które otrzymasz zawsze na czas,
- Stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej i rozwijającej się pozycji na rynku,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Udział w realizacji nowych projektów,
- Możliwość rozwoju w firmie i podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoimi umiejętnościami i aspiracjami,
- Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku.