Aldesa Polska to firma należąca do hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
- Obsługa administracyjna Działu Gwarancji,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących wad i usterek na poszczególnych projektach budowlanych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja,
- Tworzenie pism na potrzeby Działu,
- Przygotowywanie zestawień w Excelu m.in. rejestr prowadzonych spraw i ich status, rejestr zwrotów kaucji i płatności,
- Wsparcie administracyjne inżynierów projektu,
- Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy.
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub obsłudze sekretariatu,
- Umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów, mile widziana znajomość dokumentów kontraktowych,
- Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
- Rozumienie procesów organizacyjnych firmy,
- Znajomość języka angielskiego – B2,
- Praktyczna znajomość MS Excel, MS Word,
- Dobra organizacja pracy własnej i współpracowników,
- Systematyczność, sumienność, skrupulatność w wykonywaniu zadań,
- Zaangażowanie i proaktywne podejście w realizacji codziennych obowiązków.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie międzynarodowej,
- Możliwość poznania branży budowlanej oraz procesu realizacji ciekawych projektów drogowych, kolejowych, kubaturowych,
- Możliwość rozwoju zawodowego i nowych kompetencji,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP na pełen etat,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008