Nasz Klient to duża, międzynarodowa firma z branży medycznej, mieszcząca sie na Żoliborzu
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Dyrektora i kierowników Działu Finansów, Logistyki i Administracji w codziennych obowiązkach. Do zadań będzie należała organizacja spotkań i delegacji przełożonych, aktualizacja procedur i polityk Działu a także aktualizacja strony intranetowej, przygotowywanie prezentacji z zakresu działalności Działu czy nadzór nad obiegiem dokumentów.
Ponadto do osoby na stanowisku asystenckim będą należały takie zadania jak współudział w tworzeniu budżetów, planów finansowych, raportów i analiz, rozliczanie faktur kosztowych czy obsługa dokumentów w programie SAP. Asystent / ka będzie także odpowiadać za koordynację audytów, bieżący kontakt z dostawcami zewnętrznymi czy wyjaśnianie rozbieżności kosztowych.
Od Kandydatów oczekujemy, ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, zaawansowanej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2 / C1) oraz praktycznej znajomości pakietu MS Office (W szczególności Microsoft Excel, PowerPoint). Idealny Kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii bądź logistyki, a także posiadać zdolności analityczne i komunikacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze finansów będą mile widzianym atutem.
Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych takich jak opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie czy roczne bonusy. Ponadto Klient oferuje możliwość pracy w dużej, międzynarodowej firmie, pracy z językiem angielskim, oraz możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.