ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).
Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Gdańsku, Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu, Mielcu i Emilianowie.
Nasza pasja do pracy trwa na dobre, a za tym również idzie dynamiczny rozwój nas i naszej organizacji. W związku z poszerzającym się zakresem działalności i coraz bardziej zaawansowanymi procesami, odczuwamy silną potrzebę nawiązania współpracy z samodzielną, kontaktową i asertywną chociaż zawsze opanowaną kulturalną osobą na stanowisku:
W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:
- Weryfikacja danych, analiza oraz zapewnienie kompletności dokumentów transportowych
- Czuwanie nad prawidłowym przepływem dokumentów transportowych i obsługa Klienta
- Terminowe i poprawne wprowadzanie danych do systemu
- Wystawianie faktur sprzedaży
- Realizacja powierzonych obowiązków zgodnie z instrukcjami, regulacjami prawnymi oraz wewnętrznymi procedurami
- Realizacja innych zadań przełożonego związanych z pełnionym stanowiskiem
Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:
- Min. półroczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, szczególnie związane z wprowadzeniem i weryfikacją danych/dokumentów lub z pracą w księgowości
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość języka na poziomie podstawowym ale pozwalającym na podstawową komunikację zawodową (min. A2)
- Znajomość Pakietu Office w tym: Excel, Word, Power Point w stopniu średniozaawansowanym
- Cenna będzie podstawowa wiedza z zakresu księgowości czy zasad wystawiania faktur
- Orientacja na szczegóły, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej i otwarcie na współpracę w zespole
- Dokładność, terminowość, umiejętność prowadzenia kulturalnej a jednocześnie asertywnej rozmowy z Klientem
- Pozytywne nastawienie, zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy oraz umiejętnośc
Nasza oferta to:
- Bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę w systemie 1 zmianowym 8-16:00; umowa o pracę w pełny wymiarze czasu pracy wstępnie na 3 miesięczny okres próbny chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz benefity (opieka medyczna, prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, karta przedpłacona z okazji świąt BN w ramach ZFŚS)
- Współtworzenia organizacji i możliwość awansu w raz z jej rozwojem
- Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Dobrą atmosferę w pracy i komunikację wewnętrzną opartą na partnerstwie i szacunku
- Partnerskiego, przesympatycznego chociaż wymagającego i konkretnego przełożonego, który potrafi słuchać i rozwijać poprzez coraz ambitniejsze zadania