Firma apreel powstała w kwietniu 2010 roku z inicjatywy czterech przyjaciół, których marzeniem było stworzenie własnego Software House'u. W miarę rozwoju firmy i równolegle ze wzrostem poziomu zaufania klientów, jej działalność poszerzyła się o usługi Outsourcingu Specjalistów IT. Dziś to właśnie ten obszar stanowi główny filar działalności apreel. Nie oznacza to jednak, że założyciele apreel zrezygnowali ze swoich marzeń.
Tworzenie własnych rozwiązań IT zawsze będzie naszą pasją, a za cel stawiamy sobie ciągłe ich doskonalenie.
W połączeniu z wyjątkową atmosferą i profesjonalizmem, wszystko to razem tworzy niezwykły klimat pracy w apreel.
Działu Administracji i Rozliczeń
Do naszego zespołu, ludzi pozytywnie zakręconych, zaangażowanych i lubiących swoją pracę, z nieskrępowanym poczuciem humoru, szukamy wsparcia w pracach administracyjnych. Z nami nie będziesz się nudzić, a w zamian za Twoją pomoc i zaangażowanie, podzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Razem możemy zrobić coś naprawdę fajnego :)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Obsługa administracyjna biura,
- Kontrola i archiwizacja dokumentacji,
- Pomoc księgowości w prowadzeniu rozliczeń,
- Sporządzanie zestawień z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego (Excel).
- Studia w toku,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Dokładność i skrupulatność,
- Dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Regularną pracę na zlecenie (ok. 20 godzin tygodniowo),
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę pracy.