Asystent / Asystentka Dyrektora

MULTiSERWIS Sp. z o.o.
Krapkowice
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 dni temu
Pracuj dla nas jako:
Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Krapkowice
We make it work
Jesteśmy Multiserwis – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 32-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu Bilfinger, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.

You make the difference
Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Multiserwis oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.

 

Będziesz odpowiadać za:
  • kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
  • przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
  • sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
  • organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
  • monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
  • koordynację kluczowych projektów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
  • realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
  • odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
Mile widziane:
  • znajomość środowiska Microsoft Power Platform
  • doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej
Czekają na Ciebie:
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
  • otwarte i zmotywowane zespoły
  • dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
  • elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
  • cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
  • prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
  • codzienne brunche w firmowym bufecie
  • premia roczna
  • komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, aplikuj za pomocą przycisku aplikowania.

Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Multiserwis Sp. z o.o. należy do grupy Bilfinger SE.  Od ponad 30 lat budujemy, izolujemy, montujemy rusztowania nawet w najtrudniejszych warunkach. Realizujemy projekty na dużych obiektach przemysłowych.

Wspieramy zrównoważony rozwój oferując rozwiązania przyjazne dla środowiska.

Multiserwis to niemal 3800 pracowników, którym zapewniamy stabilizację, rozwój i bezpieczeństwo na projektach w całej Europie.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Krapkowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zarządzanie biurem Dyrektora: organizacja spotkań, zarządzanie kalendarzem. Przygotowanie dokumentacji na spotkania Dyrektora. Sporządzanie raportów, sprawozdań i innych materiałów. Organizacja podróży służbowych: rezerwacja hoteli i transportu. Zarządzanie korespondencją e-mailową i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji) Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień; Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; Organizowanie podróży służbowych (krajowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych) Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów; Współpraca ze wszystkimi działami...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Prowadzenie harmonogramów Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach Przygotowywanie oraz zarządzanie korespondencją Zapewnienie przepływu informacji od Zarządu Organizacja posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie protokołów Tworzenie raportów, analiz, zestawień Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Żory    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową
    2 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka zarządu i zespołu firmy

    Actia Forum Sp.z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Wsparcie organizacyjne biura kontakt z zespołem i dostawcami, realizacja zamówień, Asystowanie w codziennych zadaniach firmy, współpraca z księgowością i IT, Korespondencja firmowa, organizacja podróży służbowych i spotkań, Nadzór nad domenami www, współpraca z dostawcami...
  • Asystentka Biura Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa biura w zakresie teleinformatycznym; Przygotowywanie faktur zgodnie ze wskazówkami; Zarządzanie korespondencją. Obowiązki: Wsparcie operacyjne dla Zarządu; Wykonywanie zleconych prac administracyjnych; Zarządzanie kalendarzem i koordynowanie spotkań; Przygotowywanie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379