Najnowsze oferty pracy

  • Administrator / Administratorka Sprzedaży

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur; Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn; Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi; Współpraca z Działem Marketingu i...
  • Asystent Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Budowanie i umacnianie relacji z klientami B2C i B2B, zarządzanie umowami. Kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wspieranie procesów sprzedażowych, korzystanie z systemu CRM. Raportowanie działań, analiza danych. Wykonywanie prezentacji i szkoleń dla klientów. Analiza rynku i potrzeb...
  • Asystentka / Asystent ds. Sprzedaży

    TBS Consulting   Warszawa, Białołęka/Targówek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Analiza bazy klientów oraz monitorowanie ich aktywności w systemie CRM (Salesforce). Wsparcie zespołu sprzedażowego poprzez przygotowywanie raportów oraz analiz rynkowych. Kontrola efektywności działań sprzedażowych i marketingowych. Tłumaczenie materiałów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...
  • Lider zespołu administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji sprzedaży....
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień....
  • Asystent Działu Sprzedaży

    AGROLAB Polska Sp. z o.o.   Puławy, i okolice    praca zdalna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie w działaniach zespołu przedstawicieli handlowych. Prowadzenie aktywnych działań handlowych w zakresie sprzedaży usług badań laboratoryjnych. Utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych potencjalnych partnerów biznesowych....
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie...
  • Lider ds. Operacyjnych i Administracyjnych

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: Realizacja zadań zleconych przez kierownictwo. Kierowanie zespołem i miejsce pracy kadra. Zapewnienie kontroli nad fakturami i dokumentacją sprzedażową. Wystawianie faktur i bieżąca kontrola dokumentów finansowych. Zajmowanie się zadaniami administracyjnymi i nadzór nad...
  • Pracownik ds. Wsparcia Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Wystawianie faktur oraz obsługa zamówień klientów przez email i telefon. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi, np. firmami kurierskimi.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Asystent Działu Sprzedaży Toruń
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Sprzedaży Wózków Używanych

Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Sprzedaży Wózków Używanych

Emtor Spółka z o.o.
Toruń
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
37 dni temu

Firma Emtor Sp. z o.o., największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, wyłączny przedstawiciel marki Yale®, już od ponad 35 lat w kompleksowy sposób realizuje potrzeby przedsiębiorstw związanych z transportem wewnętrznym. Yale® jest globalną organizacją, która projektuje produkty, aby spełnić jeden kluczowy cel: umożliwić klientom osiągnięcie maksymalnej wydajności. Yale® tworzy najbardziej komfortowe, efektywne i produktywne środowisko pracy dla operatora.

Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Sprzedaży Wózków Używanych
Miejsce pracy: Toruń
Główne zadania na stanowisku:
  • przygotowanie ogłoszeń i prezentacji na stronie firmowej Emtor oraz portalach krajowych i zagranicznych
  • rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym
  • nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych
  • obsługa zamówień
  • bieżące modyfikowanie cenników i konfiguratora wózków
  • tworzenie raportów sprzedażowych i kosztowych
  • obsługa wewnętrznych programów obowiązujących w spółce
  • organizacja dokumentów wewnętrznych działu
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • komunikatywność, skrupulatność, systematyczność, zaangażowanie w pełnione obowiązki
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • zatrudnienie w największej polskiej prywatnej firmie w branży transportu wewnętrznego
  • nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
  • dostęp do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej)
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Emtor Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (KRS: 0000122446). Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie https://www.emtor.pl/pl/o-nas/rozporzadzenie-o-ochronie-danych-osobowych.html

Prosimy o opatrzenie przekazywanych dokumentów aplikacyjnych, następującym oświadczeniem lub oświadczeniami:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych, przez Emtor Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie”

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Emtor Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie.”

Podanie danych jest dobrowolne. Jeżeli dokumenty aplikacyjne nie będą opatrzone zgodą na przetwarzanie danych na cele aktualnej rekrutacji, nie będzie możliwe przeprowadzenie względem Pani/Pana procesu rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane nie będą mogły zostać wykorzystane do przyszłych rekrutacji.

Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody to również przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed dokonaniem jej cofnięcia.

Informujemy, iż w Emtor Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych, w ramach której można dokonywać zgłoszeń wewnętrznych (zgłoszeń naruszeń prawa). Z treścią procedury mogą się Państwo zapoznać na stronie https://procedury.seito.pl/.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Sprzedaży

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur; Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn; Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi; Współpraca z Działem Marketingu i...
  • Asystent Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Budowanie i umacnianie relacji z klientami B2C i B2B, zarządzanie umowami. Kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wspieranie procesów sprzedażowych, korzystanie z systemu CRM. Raportowanie działań, analiza danych. Wykonywanie prezentacji i szkoleń dla klientów. Analiza rynku i potrzeb...
  • Asystentka / Asystent ds. Sprzedaży

    TBS Consulting   Warszawa, Białołęka/Targówek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Analiza bazy klientów oraz monitorowanie ich aktywności w systemie CRM (Salesforce). Wsparcie zespołu sprzedażowego poprzez przygotowywanie raportów oraz analiz rynkowych. Kontrola efektywności działań sprzedażowych i marketingowych. Tłumaczenie materiałów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...
  • Lider zespołu administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji sprzedaży....
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień....
  • Asystent Działu Sprzedaży

    AGROLAB Polska Sp. z o.o.   Puławy, i okolice    praca zdalna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie w działaniach zespołu przedstawicieli handlowych. Prowadzenie aktywnych działań handlowych w zakresie sprzedaży usług badań laboratoryjnych. Utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych potencjalnych partnerów biznesowych....
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie...
  • Lider ds. Operacyjnych i Administracyjnych

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: Realizacja zadań zleconych przez kierownictwo. Kierowanie zespołem i miejsce pracy kadra. Zapewnienie kontroli nad fakturami i dokumentacją sprzedażową. Wystawianie faktur i bieżąca kontrola dokumentów finansowych. Zajmowanie się zadaniami administracyjnymi i nadzór nad...
  • Pracownik ds. Wsparcia Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Wystawianie faktur oraz obsługa zamówień klientów przez email i telefon. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi, np. firmami kurierskimi.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379