Abriga jest firmą, która stawia na kreatywność, pasję i tworzenie niebanalnych rzeczy. Gorąco wierzymy w to, że tylko zgrany, rozumiejący się zespół jest w stanie pracować z pełnym zaangażowaniem, dlatego wspieramy się wzajemnie, szanujemy i pracujemy na swoich mocnych stronach. Dla nas wartości są podstawą, która pozwala nam efektywnie wykonywać pracę.
Chcielibyśmy zaprosić Cię do pracy na jednym z najbardziej odpowiedzialnych stanowisk. Jeśli pasjonują Cię wyzwania i motywuje praca z ludźmi zaaplikuj do nas na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Prawnych
Miejsce pracy: Radom
Jakie będą Twoje zadania:
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów (w tym ich redakcja, uzyskiwanie podpisów, prowadzenie baz danych, nadzór nad sprawnym zawieraniem umów)
- Przygotowywanie podstawowych dokumentów i zestawień na potrzeby działów
- Przygotowywanie wstępnych wersji pism i odpowiedzi na korespondencję
- Koordynacja kontaktów z kontrahentami Firmy
- Przygotowywanie pełnomocnictw
- Wsparcie działu prawnego w codziennych zadaniach
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego
- Dokładności oraz rzetelności w podejmowanych działaniach
- Umiejętności ustalania priorytetów,
- Dobrej organizacji pracy oraz umiejętności realizacji i koordynowania wielu zadań jednocześnie
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność pracy z programami MS Excel, Outlook, Word, Power Point,
- Dobrej znajomości języka angielskiego
Co na Ciebie czeka?
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych
- Praca w młodym, ambitnym zespole
- Korzystanie z nowoczesnych narzędzi i aplikacji
- Dobra atmosfera i stabilne zatrudnienie