Jesteśmy jednym z najważniejszych i największych graczy na polskim rynku klimatyzacji oraz wentylacji, ale przede wszystkim doświadczonym dystrybutorem urządzeń i rozwiązań HVAC. Dzięki rozbudowanej, ogólnopolskiej sieci sprzedaży, dostarczamy niezawodne systemy klimatyzacyjne do polskich domów, biur, budynków handlowych, przemysłowych oraz obiektów użyteczności publicznej.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym
Miejsce pracy: Marki k/Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych krajowych i zagranicznych branży HVAC
- monitorowanie terminowości oraz etapów realizacji umów serwisowych, kontakt z podwykonawcami
- współpracę z dostawcami zagranicznymi w związku z prowadzonymi reklamacjami
- wsparcie sprzedaży towarów i usług
- przygotowywanie ofert i analiz
- bieżący kontakt, budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (bardzo mile widziane wyższe techniczne, inżynieria środowiska, logistyka)
- dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera – w szczególności MS Word, Excel (analiza danych, tabele przestawne)
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację (stały kontakt z dostawcami i klientami zagranicznymi, również telefoniczny)
- bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziana znajomość środowiska ERP
- doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji i/lub pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- pełną wyzwań pracę w miłej atmosferze
- pakiet szkoleń produktowych oraz z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju kompetencji