Firma Candellux Lighting Sp. z o.o., zajmująca się produkcją artykułów oświetleniowych, istniejąca na rynku od 2003 roku; poszukuje samodzielnego i energicznego pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin
Jeśli...
- posiadasz predyspozycje i nie boisz się podjąć decyzji
- żywiołowość, to Twoje drugie imię
- osiąganie celów stanowi dla Ciebie motywację
- jesteś komunikatywny
- MS Excel nie jest Ci straszny i znasz go w stopniu przynajmniej dobrym
- savoir vivre nie ma przed Tobą tajemnic
- kreatywność, to Twój znak rozpoznawczy
zapraszamy do złożenia aplikacji!!
Twoja główna rola w naszej Firmie:
- przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów
- podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa),
- zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami i użytkownikami składającymi reklamacje,
- rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej,
- doraźne zastępowanie Bezpośredniego Przełożonego w zakresie obsługi reklamacji technologicznej i ilościowej, oraz bieżącej koordynacji pracy Działu Reklamacji.
- uczestnictwo w inwentaryzacjach rocznych i półrocznych,
- współpraca z innymi działami
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie, nawet w obecnej sytuacji
- pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego