Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: AS/12/23
Rekrutacja do NSG TM Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne)
- nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym
- organizacja i obsługa spotkań
- koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich
- wsparcie lokalnej sekcji sprzedażowej oraz działań marketingowych
- organizowanie i nadzorowanie eventów, szkoleń odbywających się w showroomie
- praca w godz. 8:30/9:00 do 16:30/17:00
Nasze wymagania:
- posiadasz doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- znasz język angielski, w stopniu umożliwiającym komunikację
- jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą kontakt z innymi ludźmi, zarówno bezpośrednio jak i telefonicznie
- cechuje Cię umiejętność planowania i organizacji pracy oraz samodzielność w realizacji zadań
- sprawnie poruszasz się w środowisku MS Office
Oferujemy:
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Poznaj
Nowy Styl
Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.